17 Mayıs 2010 Pazartesi

Tufan FarmVille Fare Tıklayıcı Programı ve Kaynak Kodları

Bu oyunu hiç oynamıyorum. Ama kardeşim biraz bağımlısı bu oyunun :) Baktım tek tek her alana tıklayıp duruyor. Ya niye kendine zulüm ediyorsun dedim. Bekle 5 dak. otomatik tıklama programı yapıvereyim dedim ve başladım projeye. 1-2 satır kodla güzel bişey çıktı ortaya. Kardeşim havalara uçtu :) Neyse uzatmadan ekran görüntüsü ve indirme linklerini verelim.


Bu programı sadece FarmVille'de değil diğer otomatik tıklama gerektiren uygulamalarda da kullanabilirsiniz. Kısaca kullanımından bahsediyim: Oyunu açtıktan sonra programı çalıştırın. Kaç milisaniyede bir tıklama olacağını kaydırma çubuğundan ayarlayın (tavsiyem 100 ms civarı). Programı simge durumuna küçültüp oyun ekranına geçin. Tıklanacak alanların olduğu yere gelince klavyeden CTRL tuşuna basın. Tıklanacak alanların üzerinde fareyi gezindirin. Tıklama işlemi bitince tekrar CTRL basın. Otomatik tıklama kapanmış olacaktır. Güle Güle kullanın :)

Not: Programın çalışması için .Net Framework 3.5'in kurulu olması gerekir bilgisayarınızda (XP SP3, Vista ve Windows 7 .Net framework varsayılan olarak var zaten). Ayrıca kaynak kodları Visual Studio 2010 'da yazılmıştır.

Çalıştırılabilir Program İçin TIKLA
Visual Studio 2010 Projesi İçin TIKLA

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Dostum selamlar bi konuda yardımına ihtiyacım var bilmiyorum ne dersin.
Elektrotekno adlı sitede hesabın varmış yanılmıyosam, bakiyen var mı yok mu tam olarak bilmiyorum ama o sitede benim için çok önemli indirmem gereken bişi var.Linkini veriyorum umarım bana yardımcı olabilirsin
http://www.elektrotekno.com/about54149.html

bana bu adresten ulaşabilirsin
emretaser@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Linki yenilermisiniz.

Adsız dedi ki...

selam necati kardes bende 1999 da programcilik dersleri aldim vb0.5 clipper5 cobol pascal felan gormustum zamaninda ... su an cok kucuk bir program lazim tahminim 4 5 satir kisaca anlatayim istersen .... monitorun belli bir alanindaki(3x5cm) goruntu degisikligine gore maus belli bir kac noktaya tiklama yapacak.... eger ilgilenirsen mail veriim yazisalim yardimci olursan cok sevinirim quake7718@hotmail.com.. görüsmek dilegiyle... Ümit ASLAN...